close

1277353547



Alexis Bledel♥




"I have no jobs, and I live with my parents."

"Just keeping my options open." "So what you mean is you are unemployed."

"This is not the way it supposed to go!"

"This whole post graduation thing is not turning out the way I planned"

我必須說這部電影根本就是本人現在的處境
雖然評分不會太高,但針針見血QQ

除了我沒有青梅竹馬的好朋友, 和帥氣的開車眼鏡痞男
有時會如卡門莫拉在內心吶喊: 我造了什麼孽What Have I Done to Deserve This?
不過到頭來還是會把中文系填在最前面
我應該沒有做錯事吧? 一路讀上來不都中規中矩嗎?
What on earth have I done wrong?

我只要看電影就好了

arrow
arrow
    全站熱搜

    hhalleberry 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()